:)

jajaemän fan va mitt liv känns bra just nu. nu på tisadag ska jag åka till katarina och få mig ett jobb^^ som sagt hon ringde i fredags och fråga om jag va sugen på att få en heltidstjänst!... fan jag kan fortfarande inte fatta det. nu mina vänner nu vänder det för oss. nu kommer jag att tjäna kosing igen och slipper känna mig som en liten parasit på micke. nu kan ja börja skämma bort honom och Homer men framförallt MIG^^.. HAHA fan jag är så lycklig

och så fort jag har fått detta jobb ska jag

  1. gå med i A-kassan, om jag skulle bli arbetslös igen ska jag inte leva på minimum ALDRIG mer
  2. Köpa bil, måste ha en somjag kan lukta gris i ju:P
  3. Tyvärr Homer dina bollar kommer att åka då:P
  4. Köpa kläder till mig å micke
det är nog mycket mer jag måste göra men de kommer ja på då



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är de för jobb?

2010-12-05 @ 22:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0