vad kommer att hända

ja vad kommer igentligen att hända 2011?

ja ahr så mycket som jag skullle vilja göra i mitt liv men ALLTID har tiden och pengar ställt till det för mig, men nu i februari kommer hela mitt liv att förändras för ja kommer att få en säker inkomst. men då ställer tiden till det för en men det är bättre än att inte ha pengar alls.

men ändå känner ja mig så deprimerad på allt och alla, jag känner mig liksom tom och att det fattasnågot i mitt liv. jag vet precis vad det är men det känns helt omöjligt att kunna göra något åt det. hur ja ens försöker går det inte som jag vill. vänta det kommer snart att bli bättre men va fan hur länge ska jag vänta!..orkar inte detta mer att bara vänta. men ja gör det ändå för mina känslors skull, men min kropp vill mer.

ja vi får se vad som händer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0