!

usch vilken lång dag det har vart på jobbet idag...varmt och svettigt men ja ja nu har ja iaf tjänat ihop lite mer pengar idag^^...

gud va ja längtar till min första lön, de va ju som sagt ett tag sen man fick de (EN HEL MÅNAD) och de första ja ska göra när ja får den den 23 juni är att shoppa lite kläder hade ja tänkt...men men ja känner mig tyvärr allt för väl. Jag är för snål för att köpa till mig sj..fan varför ska ja vara de för, när ja väl handlar något till mig sj har ja en jätte stor klump av ångest i bröstet nästan en hel vecka efter.
men de måstebli lite ändring på de nu, ja kan ju itne som sagt se ut som en loddis iaf;P..

men nu e de snart midsommar och de hoppas vi på ett dunder fint väder så vi kan sitta ute och äta sill och färsk potatis eller ja kanske inte sill dock då men.

men nu får ni hade de så jävla gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0