rubrik

ja ska kanske börja rida igen..ska kanske hänge med ronja ut i morgon och rida en gammal travare som kallas för jojjo..men men vi får se va som händer.

ja jag har nu lyckas springa hela varvet nu i vinninga på 14 min men de e lånt kvar för att komma dit ja vill men ja ska klara de..om bara min jävla vader kan sluta värka när ja springer men ja får hoppas att mina magnesium tabletter börja värka snart. troddefaktiskt att smärtan skulle försvinna nu när man har hållt på i 1 o 1/2 månad men icke då...de kan ju bero på att ja e överviktig också men de tror ja faktiskt inte.
Men de är bara att kämpa på..HEJA IDA!!

ja vad händer annars i mitt liv då. ehmmm..? inte möe nu för tillfället men snart ska man åka ner till garaget IGEN.
ja de jäkla garaget ja både älskar och hatar de. kul att träffa folk m.m..men ja säger bara de det är tur att micke har ett så stort intresse och ja älskar att se när han brinner för det..önskar att ja kunde hitta ett sånt intresse...mitt största intresse är ju som sagt djur..ja har ju min älskade Homer dock men ja skulle vilja ha en häst, men va dyrt de e!..allt handlar om pengar hela tiden. men nån gång i framtiden ska ja ah mina 2 hästar och mina grisar^^

ne nu ska ja sluta skriva




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0