ett tag sen

ja mycke har hänt sen ja skrev sist i min blogg..både positiva och negatvia grejer.

det första är att ja fick sparken från jobbet, de hade inte råd att ha kvar mig längre mendet va nog lika bra för vantrivdes som bara den där, men ja måste bara säga: fan va grisar är otroliga, dom e helt stört sköna ja ska banne mig ha mig ett par grisar sen när ja har min gård som ja ahr drömt om i hela mitt liv.

det var det negativa som har hänt.

det positiva är att ja hitta mig ett jobb redan efter bara några dagar så ja gick arbetslös i 4 dagar..de ni!..:)
nu jobbar ja på skaraborgs allservice, än så länge trivs ja jätte bra och jag har arbetskamrater!..dom e stört sköna speciellt Rigmor som ja jobbar mest med;)

men de jobbigaste e med detta nya jobb är att ja e timanställd..har ingen sjuklön m.m och jag får inte min första lön fören 25 juni och det är långt dit...men de måste gå men de kommer bli jobbigt ekonomiskt..men ja å Micke vi klarar allt!

men nu måste ja slute å skriva ahr lovat Homer att vi ska ut på en liten utflyckt idag i de fina väder så nu måste ja åka. om man kanske skulle ta med sig ett fiskespö också.

ni får ha de så gått så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0