I drömmarnas värld

usch fy blä och skit

fan va livet e trassligt igentligen, hur orkar man ens med att stiga upp på morgonen från sin varma säng och framförallt från drömmarnas värld.

I drömmarnas värld kan man förändra och förverkliga allt. i min värld finns inga bekymmer allt flytter på som det ska, och blir det för trökigt så ger man sig ut på ett äventyr där ja möter mina vänner som herr gråben eller bergakungen som är en mycket vacker och förförisk varelser. Vi brukade ge oss av på dom mest oslagbara vandringarna.

Jag har alltid levt i en drömvärld och kommer nog alltid att göra det. man måste få kunna drömma sig bort från verkligheten som är fylld med bekymmer och tråkigheter.

ok det finns inte bara tråkigheter i livet, det finns faktiskt helt otroliga saker också. som att bilda familj.
det måste ju vara nästan varje människas högsta önskan. att komma hem från jobbet och få känna värmen och kärleken.
men att få en familj måste man ha en person man älskar, och det har ja. men mina vänner barn kommer sen om många år, men just nu leker livet och det kommer det att göra länge;)

mvh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0