....

Hundträningen i tisdags gick sådär:/ han skötte sig jätte bra i början va något frustrerad över att vara still i mellan åt å börja tugga på både mig å i koppel men lugnade ner sig fort.
Sen har min lilla kille upptäckt lukten LÖPTIK! De måste ha luktat så gott i hans lilla nos för mig ville han inte bry sig om:/ försökte med allt men nästa gång får ja ha med annat godis som blodpudding el nåt. För nu är de bara att öva å öva att ja är roliga än en löptik;) kommer ju att möta många snygga tikar på tävlingar ju:)
Idag torsdag är jag ledig så sitter just nu bara å slappar i soffan
Är lite fundersam över Gandhi bara för han ville inta ha sin frukost idag. Spotta bara ut pärlorna som om de smakade gör äckligt!
Ja ja
Å sen när Micke slutar ska vi greja i trädgården å va de blir får ni se sen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0